Yeni Zayıflama Ayakkabım :)

Ne zamandır running için özel bir ayakkabı almak istiyordum ama fırsat olmadı bir şekilde. Spor salonuna da yazılmamın etkisiyle artık güzel bir running ayakkabısı almam gerek dedim ve çıktım gezmeye. YKM mağazasına girdim outletti ve tatlı tatlı indirimler vardı! Gittim spor reyonuna tek numaralar kalmıştı. Allah'ım bu Nike hangi akla hizmet 38.5 numara diye birşey yapmış! Beğendiğim bir ayakkabı oluyor soruyorum "39 numarası var mı?" diye "Yok efendim 38.5 var." diyorlar.
Delirmemek elde değil. Neyse raflara bakıyorum numaralara da bakıyorum tabi ayakkabının numarası 38.5 ise beğenmicem ayakkabıyı. İçim içimi kemirse de "Iykk iğrenç öyk hiç sevmedim bu ne be böyle ayakkabı mı olur!" dicem.

Sonra onu gördüm ve aşık oldum ayakkabıya resmen. Hemde numarası 39!! Denedim bir rahat bir rahat tamam dedim alıyorum!
Eve geldim onu bir güzel pohpohladım. "Canım benim, ne güzelsin sen böyle, senle koşcakmıymışız bizz, güzel güzel kilolar mı vercekmişizzz, fit mi olcakmışız amanın da amanın." falan gibi şeyler işte. Delirmedim daha endişelenmeyin. :))
Bugün yeni zayıflama ayakkabımla spor salonuna gidip bir güzel koşacağız, çok çok kaloriler yakacağız inşallah. :)
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...