Diyet serüvenim nasıl başladı?

5 yaşımdan beri her yaz yazlığa gidiyorum. Doğal olarak çocukluk arkadaşlarım da oraya geliyorlar. Kız arkadaşlarımla aramda her zaman tek fark fazla olan kilolarım oldu! Onlar benim yanımda incecik dururlar, sahilde bikinileriyle voleybol oynarlar, doya doya devamlı fotoğraf çekinirler, çekindikleri zamanda benim gözüme yüzü ne kadar kötü çıksa da her zaman güzel gözükürler. Çünkü onlar zayıf!
Çocukluğumda zayıftım aslında ama 7.sınıftan itibaren kilo almaya başladım. Bir ara 85 falandım lisede öyle düşünün. Önüme gelen her diyeti yaptım, birde yaşımın büyüyüp vücudun oturmasıyla kilomu sonunda 70e indirmeyi başardım. Fakat bu bile bana fazlaydı. 1 ay önce yine yazlığa gittim ve gittiğimde 69 kiloydum. Ama ben kararlıyım bu sefer seneye o yazlığa 50-55 kiloyla gidilecek ve ölümüne hava atılıp, her dakika fotoğraf çekilecek!
              
Yazlıktan gelince hemen diyete başladım 3 kilo verdim şu an 66 kiloyum. 4 ay süreliğine spor salonuna yazıldım, parayı da nakit ödedim alın şu parayı da beni bi fit yapın dercesine! Öyle olmuyor tabi biliyorum. Deli gibi çalışmak, ter atmak, yorulmak, sürünmek gerek. Kabullendim. Zayıf olmak, yazın ve kışın istediğini giyebilmek, beden bulamama gibi bir sorunun olmaması, giydiğin herşeyin sana yakışması, özgüveninin yükselmesi, fotoğraf çekildikten sonra makineye bakınca kilolu bir sen değilde fit ve zayıf biri olarak görünmen, en önemlisi de vücuduna artık zarar vermeyen besinleri sokman ve sağlıklı yaşamak kilo vermek istemen için yeterli sebepler olacaktır.


Hadi başlayalım,
Fitlik Bekle Bizi!!





1 yorum:

  1. Merhaba ben 17 yaşındayım ve 70 kilodayım benim öyle suları alcak kadar param yok daha başka alternetifli diyetleriniz var mı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...