Ne Yiyorum? Ne Yemiyorum?

Serbestçe Tükettiğim Besinler;

-Alkali Su
-Tüm Sebzeler
-Şekersiz Meyveler (Canım çekerse şeker içerenleri de yiyorum ama çok ihtiyaç duyduğum söylenemez)

-Kuruyemişler
-Et, köfte, tavuk ve balık
-Form Çayları ve Yeşil Çay
-Çorbalar
-Prebiyotik Yoğurtlar
-Keçi ve Lor Peyniri
-Keçi Sütü ve Yağsız Sütler
-Baharatlar
-Zeytinyağı


Yemediğim ve tüketmeyi bıraktığım besinler;

-Hazır paketli yiyecekler(Çok zorda kalırsam anca tüketebilirim onun dışında artık yemiyorum)
-Her Türlü Meyve Suyu
-Asitli İçecekler
-Fast Food
-Börek, Simit, Poğaça tarzı tüm hamurişi yiyecekler
-Çikolata
-Tüm Kızartmalar
-Her Türlü Ekmek (Siz tam tahıllı veya kepekli ekmek tüketebilirsiniz ben tamamen bıraktığım için yemeye gerek duymuyorum.)
-Tatlılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...