Spor Salonu Bir Mucize!


4 gün önce spor salonuna yazıldım ve hemen başladım!
Vücut ölçülerim alındı. Bkz aşağı
Omuz:101cm!!!

Göğüs:90cm
Bel:61cm
Basen:107cm!!!!
 ( !=Yüzüm gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum, içip sabaha kadar bayılmak istiyorum işareti)

Göğüs ve bel tamam ama omuz ve basenlerim insanlıktan çıkmış. Aynı şeyi spor hocamda (aynı şekilde değil tabi kibarımsı bir şekilde) söyleyince bende bir hırs, bir çalışma azmi, bir motivasyon ne ararsan var!
Offlayıp pufflayıp yaptım verdiği şeyleri ilk gün ama hoca da alıştı bana artık yazık. :)
Genellikle 2 saat spor yapıyorum. Önce yarım saat yürüyorum, sonra 15 dk eliptik ve 15 dk bisiklet yapıyorum, 5 dk bacağı rahatlatmak için bir alet var üstüne çıkıyorsun titretiyor onu yapıyorum (dansöz gibi kıvırıyorum üstünde hahaha), sonra yarım saat hocanın verdiği kol ve basenlerim için kas ve sıkılaştırıcı hareketleri yapıyorum, son olarakta canım yürümek istiyor hadi diyorum yarım saat daha yapıp bitiriyim. Toplam 2 saat dolu dolu spor yapıyorum yani.
Bugün 4.günüm, hocayla sohbet ediyoruz. Bana "Süzüldün sen valla geldiğinde böyle değildin." dedi!
Bir sevinişim var cidden miiiyyyy diye mutluluktan uçtum resmen sonuçta 3-4 gün olmuşken dikkatini çekmesi çok mutlu etti beni.
Ayrıca spor salonlarında ki motivasyon hiçbir yerde yok inanın bana! İnsanlar spor yapıyor, koşuyor, terliyor sizde ayak uydurayım derken hoop bir bakıyorsun 2 saat spor yapmışsın. Mükemmel birşey. :)
Azcık üstteki yazıda bahsettiğim vücudu titreten aletin üstüne çıktım dün. Hızını 10 a ayarladım. Yaşlı tontiş kısa boylu bir amca geldi yanıma. "Bu böyle olmaz hızı 30-40 ta olur." dedi bana. "O kadar hızlı yapınca burası ağrıyor." diye dalağımı gösterdim. Amca bana hala "Bunun böyle anlamı kalmaz 30-40ta yapman gerekiyor" dedi. "Ne istiyon amca benden binceksen söyle de ineyim yani yapmıyorum 30-40 hızında, vücut benim vücudum 10da da yaparım 100de de a-aaa" demedim tabiki. :) "Hı hı tamam öyle yaparım." dedim ve 1 dk sonra indim üstünden. Amca bana dönüp "Ne oldu vazmı geçtin?" dedi gülerek. "Tamam amcacım al senin olsun beni bir rahat bırak Allah aşkına." demedim tabiki. :) "Ben normalde de bu kadar yapıyorum." Deyip gittim yanından. Böyle komik şeyler de oluyor arada o yüzden daha 4 gün olmasına rağmen spor salonunu çok sevdim dilediğim gibi spor yapabiliyorum. Eskiden çekinirdim kilolu olduğum için gitmeye, ama zaten insanlar oraya belirli bir amaç için gidiyorlar. Sağlıklı fit bir vücut, zayıflama, kilo koruma, kas yapma hepsi aynı kapıya çıkıyor aslında. O yüzden şu an orada çok rahatım. Kesinlikle spor salonunu tavsiye ederim. Motivasyona birebir kendileri! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...