Bir Ayda 4.300kg Gitti!


İlk defa bu kadar uzun diyet yaptım en başta onu söyleyeyim. Normalde "Ayy çok şiştim diyet yapmam lazım!" deyip 1 hafta yapıp bırakanlardandım.
Ama 1 ay öncesine kadar öyle bir gaz geldi ki hayatımı tamamen değiştirmeye ve sağlıklı yaşamaya karar verdim. Neler yaptım? Sabahları kahvaltımı güzelce yaptım, öğle yemeğimi ve akşam yemeğimi kesinlikle aksatmadım. Ara öğün yapmaya hala alışamadım yeme gereği duymadığım için ama inşallah ona da alışırım. Akşamları 19.00, en en en geç 20.00 den sonra ağzıma hiçbir şey sokmadım. Bitki çayı ya da kahve içtim yemek yerine. Her sabah uyanınca limonlu su hazırlayıp içtim. Gün içinde de alkali suyumu yapmak için suyun içine ingiliz karbonatı ekleyip en az 2 litre içtim. (1 litreye yarım çay kaşığı) En az 1 saat haftada 5 gün spor yaptım.

Kaçamak yapmıyor muyum? Tabiiki yapıyorum. :) Fakat haftada bir yapıyorum her gün her gün değil yoksa kilo veremezsiniz, almaya başlarsınız. Kaçamaklarımda ne yiyorum? LOKUM! Anneme iş yerinden çifte kavrulmuş fıstıklı lokumlardan geldi bayramda. Hayatta lokum yiyen bir insan değilimdir sevmem de. Ama o lokumu görünce kendimi kaybederim işte. :) Haftada bir o lokumlardan 25 tane yemişimdir! Tabi lokumları öğlen yiyordum (Bitirdim o güzel lokumu o yüzden -di li geçmiş zaman kullanıyorum. Bir daha eve giremez o lokum!) ve akşamda spora gidiyordum o yüzden dengeliyordum bir bakıma böylece kilo vermem durmuyordu. Bugün diyetimin tam 1.ayı ve 4 kilo 300 gram verdim sağlıklı yaşayarak. Herhalde en son bu kiloyu 6.sınıfta görmüşümdür... Mutluyum ve umutluyum gidecek kilolarım için... İdeal kilomu hesapladığımda 57 çıkıyor, tabi ben 55ten aşağısını görmek istiyorum orası ayrı. Öncelikli hedefim 59.9 hahaaha bir görelim 50li kiloları sonra 2.hedef belirleriz. :))) 2.ayda böyle verirsem ilk hedefime ulaşmış olurum herhalde.

Hadi bakalımmmm ilk hedefe doğru ileri!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...