Besin Takviyelerim CLA ve L-Carnitine

     Alkali diyetimde yer alan besin takviyelerini sonunda alabildim. CLA yağ tutuyor, L-Carnitine ise spora gitmeden kullanıldığında enerji veriyor ve kilo vermeyi kolaylaştırıyor. Eee durum böyle olunca hemen GNC'ye gittim dururmuyum yerimde. Adamla konuştum ve bana "Siz bu ilaçları nerden öğrendiniz, çok iyi seçmişsiniz ikisini." deyince "Ay ben zayıflıcaaaaaam kiiii!" diyesim geldi ama demedim tabiki. Aldım ilaçlarımı bir güzel. Bugün benden mutlusu yok desem yeridir! İlk CLA mı içtim hatta mideme, yağlarıma hayırlı olsun, bol bol zayıflatsın inşallah. :) Size hemen yararlarını yazıyorum ki beraber zayıflayalım, içimiz enerji dolsun. :)




CLA
  • Vücudun yağ depolama kapasitesini düşürür ve depolanmış yağların enerji için kullanılmasını sağlar.
  • Metabolizmayı hızlandırır.
  • Bağışıklık sisteminizi güçlendirir.
  • Kas gücünüzü geliştirir.
  • Osteoporozdan korunmanızı sağlar.
  • Kilo kaybına yardımcı olur.
2000 yılında Journal of Nutrition'da yayımlanan bir çalışma, doksan günlük bir dönemde CLA alan ve normal yemek alışkanlıklarında başka bir değişiklik yapmayan hastaların vücut yağ yüzdesinde %20lik bir düşüş ve yaklaşık 3.5 kilo kaybı olduğunu göstermiştir. (Buda demek oluyor ki oturduğumuz yerden zayıflıcaz hahaha)

CLA'yı sabah ve akşam yemeklerden yarım saat önce alınacak. Bendeki 1000mg.
Fiyatı:117TL

L-CARNITINE

  •  Vücutta doğal olarak bulunan L-Carnitine, saf ve basit bir şekilde yağ yaktığı için paha biçilemez bir enzimdir.
  • Yağ asitlerini bağlar ve onları yakıt olarak kullanır.
  • Kilo vermeye yardım eder.
  • Kas kütlesinin artmasına yardım eder.
  • VKE'yi ve vücut yağı içeriğini düşürür.
  • Açlık hissini azaltır ve enerji seviyesini artırır.
L-Carnitine spora gitmeden 40 dk önce 2 kapsül alınacak. Bendeki 500mg.
Fiyatı:113TL

Not: Ben ikisini indirimli aldım 174 liraya geldi, mağazada indirim vardı ikinci ürüne. Kaçırmayın. :))
ZAYIFLIYOR MUYUM NE!!!

4 yorum:

  1. CLA'yi mutlaka ama mutlaka sabah ve aksam ogunleriyle birlikte alman gerektigini düşünme.

    CLA'yı fazla yağlı yediğini düşündüğün öğünlerle birlikte al, ki süt ve süt ürünlerini cok tukettigin sabah kahvaltısında al mutlaka. fakat digerini oglen yemeginle birlkte alman da mümkün. Ki benim şahsi fikrim sabah-ogle alınmasıdır. zaten diyet yapıyorsan aksamları cok hafif yemekler yedigini düşünüyorum. Hafiften kastım kaliteli karbonhidrat ve protein kaynağı az yağ - tipik bri salata ornegi yani. Fakat olur da ogle yemeginde bu tarz yag oranı düşük bir ogun yediginde tabi ki CLA nı aksam yemeginde alabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben GNC'ye gittiğim zaman ordaki çalışan bana sabah ve akşam almamı söyledi o yüzden o şekilde alıyorum. Yağ tutucu olduğunu biliyorum yani yağlı yediğim zaman alınması gerektiğini. Evet akşamları hafif yiyorum dediğiniz gibi. Sabah öğlen olarak değiştirsem daha iyi olacak sanırım. Öneriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  2. KULLANIP FAYDASINI GÖRDÜNÜZMÜ PEKİ?

    YanıtlaSil
  3. Bunlar ilaç değil supplement, ilaç deyince insanlar yanlış yorumluyorlar..ayrıca bu urunleri kullanırken spor ve diyet şart, öyle oturduğunuz yerden yağ yakamazsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...