Fix Sağlıklı Kahvaltım! :)



Burada gördükleriniz benim kahvaltıda yediğim fix şeyler. Domates-salatalık-1 dilim peynir-3 zeytin-2 yumurta (birinin sarısı ikisinin beyazı yenecek)-yeşil çay

Sıkılırsam ya da değişiklik istersem değiştirebiliyorum meyve yiyorum bazen ya da menemen, çılbır veya omlet şeklinde yapıyorum kahvaltımı. Ama çoğunlukla her gün böyle yiyorum.
Sağlıklı kilo vermek istiyorsanız kesinlikle kahvaltınızı çok iyi etmelisiniz, metabolizmanızın hızlı olması ve daha kolay kilo kaybı için. Araştırmalara göre sabah kahvaltı yapanlar yapmayanlara göre daha hızlı kilo kaybediyor. Ne kadar bazılarımıza göre çekici gelmese de kahvaltı denilen olay (eskiden bende olduğu gibi!), sağlıklı olarak zayıflamak istiyorsak mutlaka kahvaltı yapmamız gerekiyor sakın unutmayın!
Sevgiyle kalın... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...