Çim Suyunu içebildim sonunda!

    Dün Airport AVM'ye gittim. Gezerken portakal suyu, çay gibi içecekler satan stant dükkanda çim suyunu gördüm. "Çim suyu gelmiştir." yazıyordu. Alkali diyette vardı çim suyu oradan biliyorum ee birde zayıflamaya yardımcı olduğunu tabi. :)
Denemez miyim? Hemen "2 tane çim suyu verebilir misiniz?" diyerek can alıcı cümleyi söyledim. Erkek arkadaşım da içecek tabi. Pek gönüllü olduğu söylenemez ama ben iç derim de içmez mi, kıyamaam. Kadın dolaptan çimenleri çıkardı, açık yeşil rengi vardı. Normal çimen değil tabiki, buğday çimeniymiş. Minicik shot bardağında verdi."Aaaa bu kadar az mı!!" dedim içimden. Ama iyi ki içimden demişim. :) Bu arada fiyatı da 5TL. Masaya oturup içtim. Tadı berbattı ciddi anlamda! Tarif edemeyeceğim garip bir tadı vardı. Sanırım o yüzden shot bardağında veriyorlar. :) Kalktığımızda kadına buradan gelip alabilir miyim, kilosu ne kadar gibi sorular sordum. Kilosu 45TL imiş buğday çimeninin ve o stanttan gidip alabilirmişim. Çim suyu sıkacağının fiyatını da araştırdım, 110 TL gibi bir fiyatı var. Ama evinizde katı meyve sıkacağı varsa onla da halledilebilir diye düşünüyorum. Ağız tadım çimen suyu içmeye hazır olduğu zaman gidip alabilirim, şimdilik arada sırada gidip içmek yeterli. :) Şaka maka gerçekten çok faydalı bir içecek, yararlarını yazıyorum hemeen.


Sevgiyle Kalın... :)

ÇİMEN SUYU

İçinde 100'den fazla vitamin ve enzim barındıran ve özel yetiştirilmiş çimlerden elde edilen 'çimen suyu', kanı yenileme özelliğiyle dikkat çekiyor. Tadı pek de hoş olmadığı için genelde tek yudumda içilen ve ağız tadını düzeltmek için peşinden bir dilim portakal yenen bu ilginç içecek hakkında 10'dan fazla kitap yazıldı. Özel tohumları olan bu çimen, yine özel olarak yetiştiriliyor. 1 hafta içinde büyüyen çimenin besleyici unsurlarından tam olarak faydalanabilmek için mutlaka suyunun içilmesi gerekiyor; çünkü örneğin salataya karıştırarak yendiğinde herhangi bir faydası görülmüyor.
YÜZDE 70 ORANINDA KLOROFİL İÇERİYOR.

E, C, A, B, B12, B9, B8, B6, B3, B2 ve B1 gibi vitaminler içeren 'çimen suyu'nun içindeki mineraller de bir o kadar fazla: Bakır, demir, magnezyum, potasyum, manganez, iyot, kalsiyum, fosfor, selenyum, sülfür, bakır, çinko sodyum, bor, krom, kobalt ve molibden. Çimen suyu yüzde 70 oranında klorofilden oluşuyor. Klorofil ise ışığın 'ilk ürünü' olduğu için diğer bütün elementlerden daha fazla ışık enerjisi içeriyor.
FAYDALARI


- Kanı temizleyip kan dolaşımını düzenler
- Hemoglobin üretimini artırır
- Diş çürümelerini önler
- Ağızda 5 dakika tutulursa diş ağrılarını keser, dişetlerini temizler
- Yaraların çabuk iyileşmesini sağlar
- Toksik ve kanserojen maddeleri nötralize eder
- Karaciğeri temizler
- Zayıflamaya yardımcı olur
- Kan şekerini düzenler
- Saçların aklaşmasını engeller
- Sindirim sistemini düzenler
- Vücuttaki ilaç artıklarını temizler- Kötü bakteri oluşumunu engeller
- Vücuttan ağır metalleri temizler
- Cildi yeniler

3 yorum:

  1. valla varya, şu faydaları olmasa tadı içilecek gibi değil. üstelik yetiştirilip hazırlanması çok zahmetli. Ama çok yararlı oldugu için katlandım.
    ben internete okuugum çimen suyu diyeti adında ki bu yazıdan sonra çmeye karar verdim. Bide Özgü namal falan bunun zayıflamış dediler içelim bizde dedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tadı içilecek gibi değil, hatta erkek arkadaşıma ben içicem diye ona da zorla içirmiştim amanda çok faydalı, çokta mı güzelmiş diye :)) Arada bir tüketmek lazım. Birsürü çimden bir shot bardağı çıkıyor gerçekten çok zahmetli...

      Sil
  2. Herkese Merhaba buğday çimi suyu ndan üretilen kanama durdurucu cilt ve kas sağlığı için çok faydalı ürünler artık Türkiyede ürün ismi drwheatgrass skin recovery sprey ve drwhaetgrass antioxidant superbalm (krem)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...